مراحل کار دستگاه جوجه کشی

طراحی برد جوجه کشی

تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی برد دستگاه جوجه کشی, طراحی دستگاه جوجه کشیاگر شما صاحب مرغ داری هستید پس میتوانید از بارور بودن مرغ ها اطمینان حاصل کنید.شما میتوانید با سفارش طراحی برد جوجه کشی دستگاه انکوباتور را تولید کنید. سپس تخم ها را درون انکوباتور قرار دهید تا در سریع ترین زمان بنوانید تخم های بارور را جمع آوری کنید.اگر درحال حاضر مرغ های خانگی ندارید، میتوانید جوجه های بارور را از مرغداری خریداری کنید.اینکار را میتوانید از طریق وب سایت ها با افرادی که اینکار را بصورت آنلاین انجام میدهند ارتباط بگیرید؛ همچنین برخی از فروشگاه های مواد غذایی هم تخم های بارور را در فصل بهار میفروشند.


تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی برد دستگاه جوجه کشی, طراحی دستگاه جوجه کشی از بارور بودن تخم مرغ ها اطمینان حاصل کنید

اگر بتوانید تخم مرغ های خانگی تولید کنید؛ اطمینان بیشتری برای بارور بودن آنها خواهد داشت.زیرا ممکن است تخم مرغ هایی که خریداری میکنید در هنگام حمل و نقل برای رشد جنیبن شرایط سختی را ایجاد کند.میزان جوجه ریزی در تخم های خانگی %70 تا 90% مطمئن تر خواهد بود تا اینکه بصورت انلاین یا از از فروشگاه ها خریبداری کنید که هیچ تضمینی وجود ندارد  تخم های بارور را به شما تحویل دهند.هنگام جمع آوری تخم مرغ ها دقت کنید تخم هایی که خوش فرم و اندازه کامل دارند را انتخاب کنید.دقت داشته باشید که تخم مرغ ها را تمیز نکنید یک پوشش طبیعی وجود دارد که برای اینکار بسیار حیاتی است.قبل از دست زدن به تخم ها دست های خود را بشویید و تا حد ممکن جابهجایی تخم ها را به آرامی انجام دهید زیرا جنین نباید در معرض اسیب و تکان های ناگهانی قرار گیرد.


تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی برد دستگاه جوجه کشی, طراحی دستگاه جوجه کشیمحل مناسب جهت نگهداری تخم های بارور

بعد از طراحی برد جوجه کشی و تولید آن، بهترین حالت این است که تخم ها را مستقیما به دستگاه جوجه کشی منتقل کنید اما در صورت نیاز میتوانید تخم ها را در کارتن های تخم مرغ  در دمای 50 تا 60 درجه و 75% رطوبت نگهداری کنید.رشد تخم ها میتواند تا ده روز به تاخیر بیفتد بدون اینکه جنین از بین برود بنابراین باید آنها را در قسمت چربی که در قسمت بالایی تخم مرغ وجود دارد نگهداری کنید تا جنین از بین نرود.


مرحله سه -پرورش

تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی برد دستگاه جوجه کشی, طراحی دستگاه جوجه کشیبطور متوسط 21 روز طول میکشد که تخم مرغ ها به جوجه تبدیل شوند.قبل از قرار دادن تخم ها داخل دستگاه باید 24 ساعت دما و رطوبت را اندازه گیری کنید و محیط  دستگاه را تنظیم کنید.اگر رطوبت بیش از حد بالا یا پایین باشد؛  برای تنظیم دما بهتر است از اسفتج  با سطح کمتر یا بیشتر استفاده کنید. دمای منبع گرمایی تنظیم کنید که به درجه 99.5 برسد.


هنگامی که از درستی دستگاه  اطمینان حاصل کردید.فقط مسئله مهم حفظ محیط تا زمان جوجه شدن است.تخم مرغ ها را درون  دستگاه قرار دهید و در آن را ببندید و اطمینان حاصل کنید همه چیز دقیق است. برای حفظ رطوبت ممکن است گاهی آب اضافه کنید و اینکار را برای افزایش رطوبت تا روز 18 انجام دهید.


اگر میخواهید تخم ها را خودتان به صورت دستی بچرخانید؛یک روش استاندارد وجود دارد :

تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی برد دستگاه جوجه کشی, طراحی دستگاه جوجه کشی

یک طرف تخم مرغ را علامت /X/ و طرف دیگر را علامت /O/ را قرار دهید تا متوجه شوید کدام قسمت رو قرار گرفته است.

حداقل 3 بار در روز باید اینکار را به صورت مکرر انجام دهید اما تعداد چرخاندن آن در این 3 روز به ترتیب (3،5 و 7)باشد.بطوری که تخم ها هرگز به مدت دو شب متوالی در یک رو قرار نگیرد.کارشناسان همچنین توصیه میکنند جهت Tرا متناوب کنید.


  • مرحله چهار-جوجه ریزی :

تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی برد دستگاه جوجه کشی, طراحی دستگاه جوجه کشیدر روزهای آخر فرآیند جوجه کشی با فعال شدن جنین ممکن است تخمک ها تغییر کند.جوجه هنگام بزرگ شدن سوراخ کوچکی را روی تخم برای تنفس ایجاد میکند.در این مرحله طبیعی است که مرغ شش تا دوازده ساعت استراحت کند در این زمان ریه های آن شکل میگیرد. از اصرار کردن به سریع تر عمل کرد این فرآیند جدا خودداری کنید زیرا به راحتی میتواند به جوجه ها آسیب برساند.

پس از آزاد شدن جوجه از تخم مرغ ،اجازه دهید قبل از جابه جایی جوجه ها در گرما  دستگاه خشک شوند تا به محیط وقف پیدا کنند.


طراحی برد جوجه کشی :

تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی برد دستگاه جوجه کشی, طراحی دستگاه جوجه کشییکی از پروژه هایی که شرکت مرصا آن را طراحی و تولید کرده است ؛در زمینه طراحی برد جوجه کشی است. معمولا تولید کنندگان دام تیور برای سرعت بخشیدن به روند کار خود از این دستگاه  استفاده میکنند. اگر شما هم قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید اول از همه باید به فکر تولید دستگاه جوجه کشی باشد. برای طراحی و تولید این دستگاه فقط کافی است درخواست خود را از طریق تلگرام یا واتس اپ برای طراحان ما ارسال کنید پس از بررسی پروژه شما را شروع خواهند کرد.

در حال حاضر به عنوان مدیر تولید خط چاپ و مونتاژ در کارخانه مرصا فعالیت می کنم. مدرک کارشناسی رو در رشته مهندسی رباتیک از دانشگاه صنعتی شاهرود گرفتم و ارشد رو در رشته مدیریت در دانشگاه تهران ادامه دادم. از سال 1396 رسما فعالیتم رو در شرکت مرصا شروع کردم و تجربیات و مطالعات شخصیم رو به اشتراک می گذارم.