طراحی دستگاه جوجه کشی

انواع مدل‌های طراحی دستگاه جوجه کشی

برد جوجه کشی, تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی دستگاه جوجه کشی این مقاله یک راهنمای کلی  درباره اصطلاحات استفاده شده در صنعت انکوباتور گفته شده است .اگر مقاله طراحی دستگاه جوجه کشی تا اخر مطالعه کردید و سوالی  برای شما پیش آمد با میتوانید بخش فنی تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند !


دستگاه جوجه کشی تخم مرغ چیست؟

برد جوجه کشی, تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی دستگاه جوجه کشیدستگاه جوجه کشی تخم مرغ، دستگاهی است که شرایط مناسبی را  برای تبدیل تخم ها به جوجه فراهم می‌کند. این دستگاه به گونه ای طراحی می‌شود که بتواند دما، حرارت و رطوبت سیستم جوجه کشی را تنظیم کند. این دستگاه شرایط تخم گذاری طبیعی مرغ های خانگی را شبیه سازی می‌کند.


چرا برای تخم‌ گذاری مرغ‌ها از دستگاه جوجه کشی استفاده می‌کنیم؟

برد جوجه کشی, تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی دستگاه جوجه کشیبا استفاده از دستگاه انکوباتور میتوان در زمان  کمتری، تخم بیشتری  را تبدیل به جوجه کرد. اگر اجازه دهید تخم ها تبدیل به تخم مرغ شوند شانس کمتری برای تولید جوجه های بارور وجود خواهد داشت.

بطور معمول برای اینکه تخم ها تبدیل به جوجه شوند مرغ از روی تخم های خود بلند نمی‌شود که این خود باعث متوقف شدن تخم ریزی می‌شود. این بدان معنی است که بدون استفاده از دستگاه جوجه کشی شما جوجه های بالغ زیادی که توانایی تخم گذاری داشتند را از دست خواهید داد.

هر مرغ می‌تواند حدود 20 تا 30 جوجه در هر سال به وجود آورد اگر به جای تخم مرغ با استفاده  از دستگاه جوجه کشی جوجه های بالغ را از همان مرغ تولید کنید؛ می‌توانید سالانه حداکثر 300 جوجه از همان مرغ دریافت کنید. این یک افزایش 1000% در راندمان است.


دستگاه جوجه کشی تخم مرغ چه کاری انجام می‌دهد ؟

برد جوجه کشی, تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی دستگاه جوجه کشیدستگاه جوجه کشی محیط پایداری را ایجاد می‌کند. در هنگام تخم گذاشتن ممکن است در زیر مرغ، حیوانات و یا حشرات مضر وجود داشته باشند که موجب آسیب رساندن به مرغ یا تخم ها می‌شود. قرار دادن تخم‌ها در دستگاه جوجه کشی این اطمینان را به شما خواهد داد که شرایط جوجه کشی در دوره حداکثر 21 روزه پایدار بماند. این دستگاه شانس بیشتری را برای تولید تخم مرغ ایجاد میکند.


دوره ستر در چرخه جوجه کشی

برد جوجه کشی, تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی دستگاه جوجه کشیتبدیل شدن تخم به جوجه 18 روز زمان می‌برد (البته این دوره زمانی مختص تخم مرغ می باشد و برای حیوانات دیگر این دوره متفاوت خواهد بود) در دوره ستر تخم ها در دستگاه جوجه کشی می‌چرخند تا بعد از این دوره به جنینتبدیل شوند و در روز 21 یا 22 به محل تخم خواهند رسید.


دوره  هچر در چرخه جوجه کشی

برد جوجه کشی, تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی دستگاه جوجه کشیهچر دوره‌ای از جوجه کشی است که  تخم ها در سه روز آخر فرایند جوجه کشی قرار می‌گیرند. به دلیل  اینکه در این مرحله از فرایند تخم ها نیاز به رطوبت بالاتری دارند؛ رطوبت و جریان هوا بیشتر خواهد بود. دستگاه جوجه کشی یک محیط پایداری را برای تخم گذاری ایجاد می‌کند. در این مرحله نباید هیچ چرخشی وجود داشته باشد. جوجه داخل تخم ها خود را هم تراز می‌کند تا بتواند خود را از داخل پوسته بیرون بکشد.

بخش طراحی  مرصا دستگاه‌های جوجه کشی منحصر به فردی را طراحی کرده که گردش حداکثری جریان هوا و رطوبت را در بخش هچر امکان پذیر می‌کند.


دستگاه کامبو اینداکتور- هچر

برد جوجه کشی, تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی دستگاه جوجه کشینوعی از دستگاه‌های جوجه کشی وجود دارند که هم بخش ستر و هم بخش هچر را همزمان باهم دارند. مرصا اینگونه دستگاه ترکیبی را بنا به درخواست مشتریان خود طراحی و تولید می‎کند. البته در بعضی سیستم ها توصیه این است که دو بخش را جدا از هم شود زیرا که دو بخش مجزا بازدهی بیشتری خواهد داشت.


برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی برد دستگاه جوجه کشی کلیک کنید.


خدمات طراحی دستگاه جوجه کشی

برد جوجه کشی, تولید دستگاه جوجه کشی, شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی, طراحی دستگاه جوجه کشیاصطلاحات دیگری نیز برای دستگاه جوجه کشی وجود دارد که بسیاری از تولید کنندگان ماشین های جوجه کشی  این دستگاه را با نام ماشین های اصلاح، جوجه ریزی، جوجه کشی، تنظیم کننده، تجهیزات جوجه کشی مصنوعی، تجهیزات تخم گذاری تخم مرغ و… تولید می‌شناسند.

ما در مرصا آماده ارائه انواع خدمات طراحی و تولید دستگاه های جوجه کشی هستیم. توجه داشته باشید شرکت مرصا فروشنده دستگاه جوجه کشی نیست! و تنها باتوجه به درخواست مشتریان انواع دستگاه های جوجه کشی را طراحی و تولید می‌کند.


در حال حاضر به عنوان مدیر تولید خط چاپ و مونتاژ در کارخانه مرصا فعالیت می کنم. مدرک کارشناسی رو در رشته مهندسی رباتیک از دانشگاه صنعتی شاهرود گرفتم و ارشد رو در رشته مدیریت در دانشگاه تهران ادامه دادم. از سال 1396 رسما فعالیتم رو در شرکت مرصا شروع کردم و تجربیات و مطالعات شخصیم رو به اشتراک می گذارم.