خدمات طراحی برد الکترونیکی

خدمات طراحی برد الکترونیکی :

خدمات طراحی برد الکترونیکی  مرصا موظف است؛ بدون در نظر گرفتن پیچیدگی پروژه شما آنها را با استاندارهای دقیق و کیفیت بالا ارائه دهد. با توجه به تجربه زیادی که ما در طراحی بردهای الکترونیکی داریم؛ میتوانیم هر برد الکترونیکی آنالوگ، دیجیتال، قدرتی، منبع تغذیه سوئیچینگ را طراحی و تولید کنیم.

شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکیروند خدمات طراحی برد الکترونیکی مرصا مطابق با استانداردهای روز دنیا بصورت دقیق پیش می‌رود. (بررسی طراحی DFM، شبیه سازی سه بعدی و انطباق با استانداردهای روز طراحی و…) پیروی کردن از این فرآیند باعث می‌شود ما بتوانیم پروژه‌های مشتریان خود را در کمترین زمان و بهترین کیفیت انجام دهیم.


  • طراحی PCB

شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکینرم افزار آلتیوم در مقایسه با دیگر نرم افزارهای طراحی pcb مورد توجه بسیاری از طراحان الکترونیک قرار گرفته است. و بخصوص طراحان ما بدلیل پیشرفته بودن این نرم افزار، برای طراحی پروژه های الکترونیکی استفاده می‌کنند.

تیم طراحی الکترونیک شرکت مرصا با توجه به تجربه ای که در طراحی pcb دارد،میتواند هرگونه پروژه الکترونیکی را از  نظیر پروژه های ساده تا پیشرفته را طراحی کند. همچنین بخش طراحی ما برای سهولت و سرعت بخشیدن به کار یک لیست از قطعات (BOM) تهیه می‌کند و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا در فرایند تولید وقت را تلاف نکنیم.

شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی

یکی دیگر از خدمات طراحی بخش مرصا، طراحی معکوس بردهای قدیمی است. برای اینکار لازم است تغییرات اصلاحی را بر روی فایل آلتیوم آن اعمال کنیم .

شبیه سازی سه بعدی برای اطمینان از مونتاژ نهایی از اهمیت بالایی برخوردار است.یکی دیگر از ویژگی هایی که نرم افزار آلتیوم دارد ؛میتوانید طرح سه بعدی بردی را که در آن طراحی کردید را مشاهده کنید. این کار به راحتی چرخه اعتبار مکانیکی بین برد الکترونیکی و تمام اجزای مکانیکی را کوتاه می‌کند.همچنین تمام قطعات که لازم است مونتاژ شود را میتوانیم به صورت سه بعدی در نرم افزار CAD مانند Soildwork نشان دهیم.


  • محیط آزمایشگاهی

شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکیآزمایش های محیطی این امکان را به شما می‌دهد که بردی را که بعنوان نمونه تولید کرده اید؛ را در برابر تغیرات محیطی مثل دما و مقاوت آن را در برابر رطوبت نسبی  آزمایش کنید تا از درستی عملکرد آن اطمینان حاصل کنید و اگر به مشکلی برخورد کردید بتوانید قبل از تولید انبوه آن را رفع کنید.


  • سازگاری ایمنی EMC

ما این را می‌دانیم که مرحله صدور گواهینامه یک محصول بسیار مهم است .

شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی

هنگامی که گواهینامه‌های رسمی توسط یک آزمایشگاه معتبر صادر می‌شود ما راه‌حل‌هایی برای به حداقل رساندن خطرهای احتمالی ارائه می‌دهیم.

برای بررسی میزان انتشار امواج الکترومغناطیسی ساطع شده توسط یک دستگاه، تجهیزاتی وجود دارد که این امکان اندازه گیری این امواج را فراهم می کند تا در صورت لزوم پروژه اصلاح شود تا مطابق با سطوح مختلف استاندارد EMC، این امواج به حداقل برسد.


خدمات طراحی برد الکترونیکی شرکت مرصا :

تیم تخصصی شرکت مرصا تجربه زیادی در طراحی و تولید انواع بردهای الکترونیکی دارد بنابراین شما می‌توانید با خیال آسوده ایده های خود را با ما درمیان بگذارید و آن را عملی کنید.

شرکت طراحی مدار, طراحی PCB, طراحی برد, طراحی برد الکترونیکی

تیم طراحی مرصا با توجه به تخصصی که در این زمینه دارد می‌تواند شما را راهنمایی کند تا با کمترین هزینه، محصول با کیفیت را تولید و به بازار عرضه کنید. ما روش‌هایی پیشنهاد می‌دهیم تا هزینه های تولید انبوه پروژه شما تا حد امکان مقرون بصرفه در بیاید تا در کسب و کار خود سود بیشتری داشته باشید.

برای ارتباط با بخش فنی مرصا فقط کافیست درخواست خود را از طریق شبکه های اجتماعی (تلگرام-واتساپ) برای ما ارسال کنید پس از بررسی پروژه کارشناسان با شما تماس خواهیم گرفت.


 

در حال حاضر به عنوان مدیر تولید خط چاپ و مونتاژ در کارخانه مرصا فعالیت می کنم. مدرک کارشناسی رو در رشته مهندسی رباتیک از دانشگاه صنعتی شاهرود گرفتم و ارشد رو در رشته مدیریت در دانشگاه تهران ادامه دادم. از سال 1396 رسما فعالیتم رو در شرکت مرصا شروع کردم و تجربیات و مطالعات شخصیم رو به اشتراک می گذارم.