مزایای محاسبه قیمت برد مدار چاپی پیش از طراحی

برآورد قیمت چاپ برد

وقتی صحبت از تولید PCB می‌شود بسیاری از افراد و شرکت‌ها جنبه‌های اصلی آن را مثل کیفیت‌، عملکرد و زمان تحویل را در نظر می‌گیرند این عوامل پارامترهای مهمی هستند، که باید هنگام انتخاب تولیدکننده PCB  آنها را در نظر بگیرید. اما پارامترهای دیگری را هم باید در نظر بگیرید که یکی از مهمترین آن‌ها محاسبه قیمت برد مدار چاپی است.

بسیاری از طراحان در حین مونتاژ PCB دغدغه قیمت تولید برد را نیز دارند.که چطور می‌توانند مشکل هزینه ها را برطرف کنند؟ این کار بسیار ساده است شما می‌توانید قبل از طراحی با استفاده از ماشین حساب آنلاین  قیمت‌ها را محاسبه کنید.

برای استفاده از ماشین حساب آنلاین بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تولید PCB, تولید برد مدار چاپی, چاپ pcb, چاپ برد الکترونیکی, قیمت برد الکترونیکی, قیمت چاپ pcb

 

محاسبه قیمت برد مدار چاپی رایگان

زمانی که می خواهید از ابزارهای برآورد قیمت استفاده کنید نگران هزینه‌های اضافی نباشید بدون هیچ هزینه ای این‌کار را می‌توانید انجام دهید. اگر از طریق سایت اقدام کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از تولید کنندگان ماشین حساب انلاین در سایت خود قرار داده اند.

شما می‌توانید بدون هیچ هزینه ای از چندین ماشین حساب استعلام قیمت بگیرید تا بتوانید قیمت های تولید کنندگان را با یکدیگر مقایسه کنید و از بین آنها بهترین تولید کننده را انتخاب کنید. به جرات میتوان گفت ماشین حساب آنلاین مرصا ، کامل ترین و دقیق ترین ماشین حساب آنلاین ایران است. همچنین رابط کاربری بسیار آسانی دارد .

با کلیک بر روی تصویر زیر میتوانید از ماشین حساب کاملا رایگان مرصا استفاده کنید.

تولید PCB, تولید برد مدار چاپی, چاپ pcb, چاپ برد الکترونیکی, قیمت برد الکترونیکی, قیمت چاپ pcb

منطقی است برای تولید یک جدول برنامه ریزی تهیه کنید

با برنامه ریزی تولید شما میتوانید هر مرحله از فرآیند را پیش بینی کنید؛

در بسیاری از مواقع طراحان بردهای الکترونیکی، با سوالات زیادی رو به رو می‌شوند مانند اینکه چگونه می‌توانند در هزینه های تولید صرفه جویی کنند؟

یا از عملکرد برد مطابق با طراحی اطمینان حاصل کنند.

ممکن است این فرآیند پیچیده به نظر برسد اما در اینجا یک ابزار برآورد قیمت میتواند به طراحان کمک کند در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسند.

ابزارهای براورد قیمت چاپ برد یک تصویر واضح از هزینه‌ها را نشان می‌دهد که شما میتوانید در طراحی PCB از آن کمک بگیرید.

در اینجا مشتریان می‌توانند با اضافه کردن آپشن از هزینه ها اطلاع پیدا کنند، تا بتوانند از هزینه های اضافی جلوگیری کنند.

انتخاب تعداد لایه ها

قبل از طراحی PCB، باید تعداد لایه ها را مشخص کنید. زیرا تعداد لایه ها در محاسبه قیمت بسیار اهمیت دارند. این عدد، تعیین می کنند که عملکرد برد چگونه خواهد بود.بنابراین یکی از نکات ضروری قبل از طراحی برد می باشد. با استفاده از ابزار براورد محاسبه قیمت pcb، یک طراح می تواند تعداد لایه هایی که قصد دارد در برد باشد را برآورد هزینه کند. بطور معمول از نظر قیمت بردهای چند لایه در مقایسه با بردهای دو لایه بسیار گرانتر خواهند بود. دقت داشته باشید که ما در ایران فقط بردهای تک لایه و دو لایه را تولید می کنیم و تولید بردهای بیش از دو لایه در چین انجام می‌شود.

تولید PCB, تولید برد مدار چاپی, چاپ pcb, چاپ برد الکترونیکی, قیمت برد الکترونیکی, قیمت چاپ pcb

کار با ابزارهای برآورد قیمت باید آسان باشد

باید تا حد امکان کار با ابزارهای برآورد قیمت چاپ PCB ساده باشد که مشتریان بتوانند در کمترین زمان به طور دقیق قیمت را محاسبه کنند و به نتیجه دلخواه خود برسند.

هنگامی که شما از ماشین حساب انلاین شرکت مرصا استفاده می کنید متوجه خواهید شد که اینکار بسیار راحت و بدون دردسر خواهد بود،

زیرا تنها کاری که لازم است انجام دهید این است ، که پارامترهای خود را مانند جنس برد و رنگ سولدر را وارد کنید تا یک قیمت تقریبی را بدست آورید

(دقت داشته باشید بدلیل نوسانات قیمت در ایران قیمت چاپ برد با 10% تلرانس خواهد بود. )

تهیه جدول زمان بندی تولید و خرید مواد برای بهتر شدن برآورد قیمت چاپ برد

جدول تولید یکی از مواردی است که به دلایل مختلف مورد استفاده بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است.

برخی از دلایل ضروری بودن جدول تولید عبارتند از :

  • تعیین سود شرکت
  • تعیین هزینه های عملیاتی شرکت
  • تعیین مقدار محصول مورد نیاز
  • تعیین مقدار خرید مواد اولیه

در نهایت یکی دیگر از مزایای برآورد هزینه ها این است؛ که میتواند به ایجاد جدول تولید کمک کند.

به خصوص زمان تهیه مواد اولیه با کمک جدول تولید می‌توانید به راحتی ارزش هر مورد را در تولید محاسبه کنید.

برای کسب اطلاعات از قیمت برد مدارچاپی و نمونه سازی کلیک کنید.

کلام آخر، محاسبه آنلاین قیمت مرصا

همان طور که در بالا ذکر کردیم محاسبه قیمت برد مدار چاپی، قبل از تولید بسیار مهم است. بدون استفاده از این ابزار ممکن است شما با هزینه های غیر ضروری زیادی رو به رو شوید. شما می توانید با جلوگیری از هزینه های اضافی سود زیادی را کسب کنید. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها کافیست با کارشناسان مرصا تماس بگیرید.تولید PCB, تولید برد مدار چاپی, چاپ pcb, چاپ برد الکترونیکی, قیمت برد الکترونیکی, قیمت چاپ pcb

شرکت مرصا می تواند در زمینه تولید فیبر مدار چاپی، طراحی،مهندسی معکوس، مونتاژ و تامین قطعات به شما عزیزان خدماتی را ارائه بدهد.

تولید PCB, تولید برد مدار چاپی, چاپ pcb, چاپ برد الکترونیکی, قیمت برد الکترونیکی, قیمت چاپ pcbتولید PCB, تولید برد مدار چاپی, چاپ pcb, چاپ برد الکترونیکی, قیمت برد الکترونیکی, قیمت چاپ pcbتولید PCB, تولید برد مدار چاپی, چاپ pcb, چاپ برد الکترونیکی, قیمت برد الکترونیکی, قیمت چاپ pcb

در حال حاضر به عنوان مدیر تولید خط چاپ و مونتاژ در کارخانه مرصا فعالیت می کنم. مدرک کارشناسی رو در رشته مهندسی رباتیک از دانشگاه صنعتی شاهرود گرفتم و ارشد رو در رشته مدیریت در دانشگاه تهران ادامه دادم. از سال 1396 رسما فعالیتم رو در شرکت مرصا شروع کردم و تجربیات و مطالعات شخصیم رو به اشتراک می گذارم.