طراحی و ساخت آینه هوشمند و ردیاب خودرو

ساخت آینه هوشمند و ردیاب خودرو با دوربین دنده عقب

شرکت طراحی مدار, طراحی برد الکترونیکیآینه هوشمند و ردیاب خودرو امکانات جالبی را برای خودرو شما فراهم می کند که برای بسیاری از مردم جذاب است. این آینه علاوه بر وظیفه ی اصلی اش که دید پشت سر است، امکاناتی را فراهم می کند که بطور معمول در ماشین های معمولی وجود ندارد که از آن جمله می توان به دوربین دنده عقب، ردیاب خودرو و … اشاره کرد.

آینه هوشمند و ردیاب خودرو با اتصال به دوربینی که در پشت آینه نصب می شود و دوربین دنده عقب که در پشت اتومبیل نصب می شود قابلیت ثبت تصاویر و ویدویو را فراهم می کند. همچنین راننده می تواند تصویر پشت خودرو را به طور زنده روی آینه در هنگام دنده عقب رفتن ببیند.شرکت طراحی مدار, طراحی برد الکترونیکی


دوربین جلو و عقب:

شرکت طراحی مدار, طراحی برد الکترونیکیدوربین های دوگانه جلو و عقب؛ تصاویر در حین رانندگی را ثبت می کنند. این تجهیز می تواند امکان پخش چند تصویر به صورت همزمان برای دیدن پشت سر و استفاده همزمان از ردیاب را فراهم کنند.

امکانی که برای دوربین عقب این تجهیز فراهم شده است ثبت و نمایش تصویر به همراه خطوط راهنمای فاصله  است. تا به راننده در تخمین فاصله و جلوگیری از برخورد احتمالی با اجسام خارج از دید کمک کند.

آینه هوشمند و ردیاب خودرو با اتصال به وای فای به اینترنت متصل می شود و این آغاز ارئه ی  قابلیت های بی نهایت از جمله دانلود آهنگ، ویدیو و یا فیلم های مورد علاقه ی شماست.این تجهیز همچون یک تبلت کوچک برای شما عمل می کند که تنها روی شیشه ی نصب شده است.


سیستم ردیاب خودرو:

شرکت طراحی مدار, طراحی برد الکترونیکی

یکی از بی نظیرترین امکانات این تجهیز قابلیت ردیابی آن است. سیستم ردیاب خودرو این امکان را فراهم می کند که شما علاوه بر دسترسی به نقشه و مسیریابی با آن، خودرو خود را ردیابی کرده و در هنگام سرقت خودرو بسادگی آن را ردیابی کنید.

محل نصب آینه هوشمند و ردیاب خودرو :

آینه هوشمند و ردیاب خودرو در محل آینه ی داخل خودرو نصب می شوند بدون اینکه دید شما را حین رانندگی مختل کنند و یا مانعی در مقابل دید شما ایجاد کنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص “طراحی دزدگیر خودرو” کلیک کنید.


شرکت مرصا طراح تجهیزات جانبی خودرو

یکی از اولین پروژه هایی که تیم مرصا به آن ورود پیدا کرد تجهیزات جانبی خودرو از جمله طراحی انواع آینه های هوشمند خودرو، سیستم ردیاب خودرو و دزدگیر خودرو بود. تیم جوان مرصا با بررسی علاقه مندی های مصرف کنندگان این حوزه به طراحی تجهیزاتی پرداخت که بتواند تمامی نیازهای مصرف کنندگان این حوزه را پوشش دهد.

در حال حاضر تیم مرصا با افتخار و بارها طراحی پروژه های این چنینی را برای تولیدکنندگان تجهیزات جانبی خودرو به انجام رسانده است. اگر شما هم تامین کننده تجهیزات جانبی هستید و تصمیم به طراحی یک آینه هوشمند یا طراحی ردیاب خودرو و یا طراحی انواع دزدگیر دارید می توانید با همکاران واحد فنی مرصا تماس بگیرید و سفارش طراحی خود را ثبت کنید .


 

در حال حاضر به عنوان مدیر تولید خط چاپ و مونتاژ در کارخانه مرصا فعالیت می کنم. مدرک کارشناسی رو در رشته مهندسی رباتیک از دانشگاه صنعتی شاهرود گرفتم و ارشد رو در رشته مدیریت در دانشگاه تهران ادامه دادم. از سال 1396 رسما فعالیتم رو در شرکت مرصا شروع کردم و تجربیات و مطالعات شخصیم رو به اشتراک می گذارم.